تأثیر عسل بر ناباروری زنان
عسل ارگانیک سبلان
تولید عسل طبی و طبیعی در منطقه مشگین شهر سبلال . تهیه و تولید ژل رویال ، شهد و ..

برای درمان ناباروری زنان در اثر وجود کیست، ترشح کیست، عفونت و التهاب و زخم در رحم باید از شیاف و رویال ژل و عسل ارگانیک استفاده شود. در ‌صورت ضعیف یا کم ‌بودن میزان تخمک‌گذاری بهتر ‌است از سه فرآورده عسل  استفاده شود. 

در سه وعده صبح و ظهر و شب یک قاشق غذا خوری با معده خالی به‌مدت چهل روز مصرف ‌شود. قبل و بعد از مصرف آزمایش داده شود؛ با مطابقت دو آزمایش متوجه اثرگذاری این روش و برطرف‌ شدن مشکلات تخمک‌گذاری خواهید ‌شد.
 در‌ صورتی ‌که تخمک‌گذاری به میزان طبیعی نرسیده باشد می‌بایست پس‌ از سه روز استراحت دوباره این روش تکرار شود. برای افراد کم‌خون مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری عسل (صبح و شب) توصیه می‌شود. همچنین بهتر است بیشتر غذاهای گرم مصرف‌ شود و از مصرف غذاها و میوه‌های سرد و برنج پرهیز شود.



تأثیرعسل بر ناباروری مردان
 ضعف اسپرم در تعداد و قدرت، دم‌بریده بودن، نفوذناپذیری، مرگ‌ومیر زودهنگام، غلظت نامناسب و... مانع لقاح اسپرم با تخمک خواهد شد. مصرف  یک قاشق غذاخوری در هر وعده غذایی با معدة خالی و به مدت چهل روز بر بهبود مشکلات اسپرم مؤثر خواهد ‌بود. قبل و بعد ‌از چهل روز آزمایش داده شود تا با مقایسة نتیجة آزمایش‌ها اثرعسل ارگانیک  سبلان در درمان مشکلات اسپرم مشخص ‌شود. در ‌صورت نرسیدن اسپرم به میزان طبیعی و برطرف ‌نشدن مشکلات اسپرم، پس‌ از سه روز استراحت، این روش درمان دوباره تکرار شود.
آزمایش‌ها روی پانصد بیمار زن و مرد دچار ناباروری نشان‌دهندة مؤثر ‌بودن مصرف این فرآورده‌ها بر نود درصد بیماران بوده است.
برای فراهم ‌کردن محیط و شرایط مناسب در رابطة جنسی باید به همة نکات توجه و عمل ‌شود. همچنین برای باردار ‌شدن در زمان تخمک‌گذاری رابطة جنسی برقرار شود (هفت تا ده روز پس ‌از عادت ماهانه که نشانه آن افزایش دمای بدن است).  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394برچسب:عسل و رفع ناباروری زنان و مردان , ,
ارسال توسط معینی راد